Saturday, September 21, 2013

:: stronger ::

Ya Allah.. Pls make me stronger..

So that aku x lagi menangis setiap kali teringat about the miscarriage..

So that aku x lagi menangis bile baca status fb kawan aku yg lagi sebulan nak edd, which used to sama edd with me..

So that aku x lagi menangis bile zarif ber'borak' dgn perutku..

So that aku x lagi menangis bile zarif cakap "mommy, yeb nak adik.."

So that aku x lagi menangis bile zarif tanye kenapa adik lambat "siap"

So that aku x lagi menangis bile too much burden keje2 ofis and i wish for 2 months maternity leave..

So that aku x lagi menangis bile datang period..

So that aku x lagi memangis bile aku rindu.. Rindu dengan die.. Rindu dengan my 'unborn'

Ya Allah.. Kuatkan lah diriku ini....

9 comments:

  1. Sabar dayana..in shaa Allah ada rezeki ko nanti.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Yana, sedih aku baca. terasa dekat di hati. sabar nak pujuk diri. insya Allah, Allah akan beri kekuatan.

    ReplyDelete
  4. Amin.. semoga Allah kuatkan hatimu. Yana.. percayalah.. Dia lebih mengetahui mana yg terbaik. Rezeki ada nanti insyaAllah..

    ReplyDelete
  5. Amin.. semoga Allah kuatkan hatimu. Yana.. percayalah.. Dia lebih mengetahui mana yg terbaik. Rezeki ada nanti insyaAllah..

    ReplyDelete
  6. :( sabar ye dayanne...InsyaAllah ada hikmahnya tu...

    ReplyDelete
  7. kak dayan! hang in there! Ade hikmahnye.Allah lebih tahu..

    ReplyDelete
  8. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete